L’Associació Catalana Síndrome X Fràgil ha signat un conveni de col·laboració amb el Col·legi Professional de Logopedes de Catalunya amb l’objectiu d’establir vies de treball conjuntes en benefici de les persones amb Síndrome X Fràgil i les seves famílies.
La signatura de l’acord s’ha formalitzat entre Lidia Mendez, presidenta de l’Associació Catalana Síndrome X Fràgil, i Xon Belmonte, degana del Col·legi Professional de Logopedes de Catalunya.
Aquest conveni neix amb la voluntat de crear sinergies entre les dues entitats, promovent accions de sensibilització, formació i col·laboració professional que contribueixin a millorar l’atenció i l’acompanyament de les persones amb la Síndrome X Fràgil.
La logopèdia té un paper fonamental en el desenvolupament de la comunicació, el llenguatge i les habilitats socials, aspectes especialment rellevants en les persones afectades per aquesta síndrome. Per aquest motiu, aquest acord representa una oportunitat per continuar avançant en el suport especialitzat i en la difusió del coneixement sobre la Síndrome X Fràgil.
Des de l’Associació Catalana Síndrome X Fràgil valorem molt positivament aquesta col·laboració i agraïm al Col·legi Professional de Logopedes de Catalunya la seva implicació i compromís.




